The future's in our hands and we will never be the same again

Hej! Dels har mitt liv inte innehållit mycket ledig tid alls de senaste två veckorna, dels har jag fortfarande inget bredband hehe, därav brist på blogginlägg. Känns som att jag har en hel livstid att beskriva när jag funderar på hur jag kortfattat ska skriva om de senaste veckorna. Ska försöka att inte sväva iväg alltför mycket, då blir denna text längre än Bibeln. 
Dansen fortsätter vara fantastisk!! Är så GLAD att jag får göra detta, det är helt otroligt vad man får lära sig saker och vad roligt det är. Börjar sakta sjunka in att jag ska göra detta hela tiden hela året och visst börjar kroppen bli trött men jag vill ju verkligen detta. Nu har även KTH dragit igång på riktigt, så så fort jag dansat klart rusar jag iväg dit på fysik- och kemilektioner haha. Och så fort jag är klar där skyndar jag hem för att hinna plugga ikapp lektionerna jag missat då jag dansat. Där emellan ska sjukt långa labbrapporter skrivas, mat lagas och nån slags vila hinnas med. Det mesta är stressigt som fan men jag ska fixa det, har bestämt mig för det. Och får ju äntligen läsa något jag faktiskt tycker är intressant, alltså åh naturvetenskap haha. 
Utöver skola har jag hunnit med en helt underbar helg i Dalarna med min fina, besök i Stockholm av både Ida och Saine (fruktansvärt härligt att få se dem igen♥) och häng med mina Stockholmsålänningar Emma och Hanna. Så mojsigt! På KTH ordnas det events lite nu och då, till och med för oss som bara går basår. Har druckit elektrisk drink på elektrosektionens pub (ja man fick en stöt i ansiktet när man drack den!!), dansat mig svettig på farkosttekniks kårhus och suttit på borggårdens gräsmatta och kollat på fyrverkerier, grymt härligt! 
Idag är det fredag igen, tiden flyger iväg verkligen. Har haft en härlig dag, måste dock skippa dansen på grund av obligatorisk kemilabb imorse. Kemin var hursomhelst rolig den också och efteråt blev det världens godaste lunch uppe på ett tak (haha låter ju jävligt random) med min grymma labbpartner Leila! 
Nu har jag slutat för dagen, ikväll blir det en cider eller två på Söder med lite dansmates tror jag!! 
Ha det bäst!

 

Konsert på Dalhalla!
 
 
Romantisk korvsoppsmiddag för två haha och skåpbyggande med Emma


Underhåller mig på pendeln haha, och labbrapportsskrivande
 

Godaste lunchen jag käkade med min finaste Ida


Massa bilder från nollepubrundan som var grymt rolig!!




Finisar i Stockholm







Fyrverkerikonsert på skolan


Ett ställe jag hittat på Lidingö, känner mig som hemma
 

Kommentarer
Postat av: MoKa

Det är så roligt att läsa dina blogginlägg!
Kramar!

2014-09-13 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0