She needed a hero, so that's what she became

Hej!
Hade en jättemysig helg med Ida precis efter senaste gången jag skrev. Middag hos mig, bio och häng med Emma, massa snack och spring på stan är typ vad vi hann med, så härligt!! Annars har allt fortsatt spinna på som vanligt, tentaperioden är dock här och därför har det inte varit så överdrivet mycket nytt i skolan innan den. Senaste veckan har jag dock fått plugga en del, men nu är både mattetentan och kontrollskrivningen i fysik över!!!! Är så skönt att få varva ner lite nu, har varit en rätt tung vecka. Har varit sjuk och känt mig helt begravd under ett berg av krav och måsten. 
Förra veckan hade vi i alla fall workshopsvecka på dansen!! Roligaste någonsin! Är fortfarande helt till mig över allt vi gjorde, haha. Trodde aldrig jag skulle kunna sitta och konstatera här att jag har ställt mig och spelat upp en monolog (vi hade alltså teater) inför en halvt främmande klass och dessutom sjungit helt ensam och utan ackompanjemang inför samma främmande klass!! Hela veckan var riktigt utmanande och rolig, känns jättebra att veta att man faktiskt vågat göra något man egentligen inte alls känner sig bekväm med. Har även haft en grymt rolig lektion i partnering (massa lyft och samarbetsövningar), komposition och improvisation, fys, föreläsningar och street! Haha, ägnade de första 45 minuterna på sistnämnda lektionen åt att skratta åt mig själv... Jag och streetdance alltså, njeh. Var dock jäkligt kul när man kom in i det lite mer!! 
Annars så har jag även hunnit med att träffa min underbara saknade familj igen!! Fredagen och lördagen spenderade jag med dem här i Stockholm, vi åt middag ute, såg en jättebra show med Jonas Gardell och bara pratade på om allt som hänt senaste två månaderna. Saknar dem redan. 
Jaa, det är väl typ det. Hänger med vänner, pluggar och dansar, som vanligt. Imorgon är det dans i vanlig ordning och sen, vet ni, sen ska jag sätta mig på tåget mot Göteborg. Som jag längtat!!!!
Ha en fin helg!
 
 


 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0