Geografi, 19 år och dans

Alltså lättnaden just nu. Finner inga ord. Undrar om jag nånsin varit såhär lättad. Haha, okej nu ger jag mig men alltså REALEN SKRIVEN!! 5 veckors pluggande är över, pressen är borta. Det är helt otroligt. Vet egentligen inte ens varför jag alls satsat på detta, är ju helt säker på att jag ska till Sverige så studentresultat spelar 0 roll. Men jag är ju som jag är, måste alltid prestera.. Blir trött på mig själv men nu är jag ändå nöjd på nåt sätt. Geografi vart det alltså, var den enda som skrev det.... Haha, gick hur som helst bra tror jag! 
15 sidor fulla och fem och en halv timme senare var jag helt slut i huvudet, avslutade i alla fall eftermiddagen med fika tillsammans med några riktigt fina vänner, så jäkla mojs! Efter det bar det iväg på dans direkt, hade träning med några profesionella dansare från Sverge!! Var riktigt roligt, annorlunda och intressant. Sjukt skönt att bara dansa av sig all stress, mådde så bra. Nu ligger jag helt däckad i sängen, tänker ej göra mer idag. 
Igår fyllde jag ju förresten 19 också! Kassaste timingen i hela världen. Pluggade mest, varvat med ångestattacker över plugget, dessa botade jag sen med att dammsuga nedervåningen inte en, utan två gånger... Haha kul!! Fick i alla fall plättfrukost av min finis, träffade fina Saine en stund och sen blev det världens underbaraste middag med familj, farmor och mormor, följt av dans. Så inte ska jag ju klaga ändå! Alla runt omkring mig är ju så himla fina också. Kunde dessutom sitta ute i solen och plugga igår, vilket ju kändes helt fantastiskt. 
Nej nuuuu blir det nog massa serier bara, imorgon tänker jag inte ägna en tanke åt skola.
Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0