How long will I want you? As long as you want me too, and longer by far

Rubrik från en av världens finaste låtar ↓

 
 
Sov 4 timmar inatt och humöret flyger lite hit och dit. Känns typ som att man får kämpa ibland för att inte dras ner helt i vinterdeppen. Men för tillfället känns det mesta bra faktiskt. Börjar äntligen bli frisk!! For därför på dans idag för första gången denna termin och åååh vad lycklig jag var. Mitt hem. Gjorde lite tragiska upptäckter gällande vighet och styrka men så får det vara. Kommer väl tilbaks. Var så jävla slut i skallen och glad när vi hade dansat klart i alla fall haha åh är så roligt. Annars har jag gjort massa jobbigt idag men som ju måste göras. Har städat, diskat, tvättat kläder, hängt upp och vikt, bäddat, pluggat.. Jessus. Nu sitter jag och fixar med spellistor och ny musik, behövs verkligen. Längtar som en dåre till februari. Inte nog med utgångar med bästis och karonka, sen far jag dessutom till Prag en snabb sväng med min kärlek. Och slutar skolan. Och dansar massor. Och ser Young Russian Ballet. ÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0