KARONKA

Oj vilken underbar dag det var igår. Den inleddes halv 7 på morgonen dock, då det bara var att tvinga sig upp och bege sig till skolan för att förbereda inför dagskaronkan. Vi hade alltså sjukhustema och jag tror och hoppas det blev bra!! Jag hade riktigt roligt i alla fall, gick runt med en klass tillsammans med Lollo. Vid 11 var det slut och då stack jag hem snabbt innan jag for och fick håret fixat. Sen nästan direkt iväg till Alandica, där resten av kvällen spenderades. Var en så sjukt rolig, härlig, fantastisk kväll. Alla var så himlahimla fina, herregud. Maten var god, sällskapet var grymt och allt var så fint ordnat. Åh.Och att det var alla hjärtans dag och jag fick fira det med killen jag älskar känns ju för bra för att vara sant. Var verkligen en kväll att minnas. Dessutom var ju parodierna så klockrena att det känns som jag garvade non stop genom alltihop nästan. Tusen tack alla tvåor som gjorde vår karonka så bra, och tusen tack alla fina treor som jag gick på den med! 
Natten avslutades på Arken, vilket inte var det roligaste tyvärr, var nog alldeles för trött.. Nåja, Alandica var ju det viktigaste med karonkan och det var underbart, så resten gör inte så mycket. Idag har det gått riktigt segt alltså. Pallrade mig i alla fall iväg på två danslektioner, annars har jag inte gjort mycket. Tänker fortsätta med det ikväll också, imorgon bitti börjar nämligen resan mot Prag! Ska bli kul att komma iväg lite, shoppa, käka gott osv. Kommer hem på onsdag redan så hörs då igen! 
 



Fick blommor och choklad av världens finaste kille


Kladdkaronkaaaa!!

 

 
 
 



Haha andra var så skön så måste ha med den också

 
 

Kommentarer
Postat av: Francine

Ååååh vad fin du var och vad fin klänning du hade! Helt underbart vacker!

Svar: Åh tuusen tack Francine, blir så otroligt glad!! :D
Malin

2014-02-15 @ 23:15:40
URL: http://nattstad.se/francinee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0