Söndag

Hade en otroligt fin lördagskväll. Inledde med middag och spel med en lite tjejer hos Sara, innan några av oss drog till Kino. Väl där blev det massa skratt, dans och drinkar, jag och Sara fick även för oss att låta de två frisörerna som fanns där fixa våra hår. Haha. Drog en liten Arken också innan jag till slut fick slänga mig i sängen vid 5. På morgonen väcktes jag helt brutalt av en Celinda som kommer instormande i mitt rum. Hahah sjukaste uppvaknandet nånsin men var dock värt det eftersom hon och några andra släpade med mig till Sara för lite söndagshäng, vilket var jättetrevligt!
Kvällen spenderas strandad på soffan. Har försökt plugga lite matte, dock blev serier snabbt en majoritet av kvällens sysselsättningar istället. Om några timmar kommer min pojkvän hem från Tyskland, då ska jag pussa ihjäl honom. Fyfan vad jag blandar på tempusformer i detta inlägg btw?! Haha hur som helst. Vad vill jag mer säga. En vecka kvar av period 1. Helt fantastiskt. Engelskastudent på onsdag. Mindre fantastiskt. Nu blir det bilder, hälften är Saras!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0