17e september

Tjena! Jäklar vad jag är aktiv med bloggandet nu!! Men har faktiskt saknat det lite, hehe. Idag var en tung dag, för lite sömn har det blivit på senaste tiden och skolan är jobbig. Bara lite kvar i alla fall. Nåt positivt är att jag älskar vädret, är ju så otroligt mysigt!! Ska hitta massa böcker att läsa och nya tesorter att dricka / tant Malin. Näe men hur som helst, snart ska jag på dans, ska bli skönt även om jag är helt slut. Hoppas på ny energi. Kan inte bestämma mig för om jag gillar eller ogillar powernaps (tog alltså en just). Är så otroligt skönt att somna men när man vaknar vet man ju inte vem man är, och så tar det en halv miljon år att bli människa igen. Haha hur som helst, imorgon blir det studentprovsskrivande, pluggande och dans. Vill så gärna ha lite ledigt snart!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0