tisdag

Provperioden är över, tack för det alltså!! Inte för att jag hade speciellt många prov men, hehe. Är i alla fall glad över resultaten hittills!! 
Helgen har förövrigt varit helt bra, mycket revy så några kvällssysselsättningar utöver det har det inte blivit. Eller jo i lördags var jag med fina Lollo en sväng, käkade, babblade och åkte bil. På lördag dag gick jag runt med Saine på stan, var så mys!! Började till och med lite med julklappsköpandet. Har aldrig varit ute i så bra tid förut. Annars har jag mest pluggat. Är så jobbigt, tänkte ju att äh nu i trean spelar ju inget nån roll, men det är precis nu jag ligger och väger mellan två vitsord i mycket. Och därför måste skriva så jäkla bra så jag får det bättre, och därmed mer poäng och sen kommer in på lite utbildningar jag eventuellt funderar på.. Spännande sånt här!! 
Idag hann jag förövrigt träffa två väldigt saknade vänner, nämligen Hanna och Janina! Blev massa te, snack och skratt som vanligt. Nu har jag parkerat mig i sängen, den här känslan efter provperioder är fan helt oslagbar. Så ska inte göra nåt speciellt alls nu innan dansen ikväll. Kanske göra en julspellista och fixa lite ljus i mitt rum. ÅH JUL 
 
Två från Silverskär för en herrans massa år sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0