Fri

Hej! Är så jävla sjukt stört galet lättad. Klar med årskurs 2!!!! Idag skrev jag sista provet. Hoooli vad skönt.
Annars då. Veckan som gått har mest bestått av pluggande och bilteori, tror jag höll på att få nåt fel av tristess där ett tag. Till slut var jag så trött på allt stillasittande (har ingen dans för tillfället heller) så var tvungen att fara ut och springa haha. Jag springer aldrig. Men var faktiskt skönt att äntligen få röra på sig. Har haft en underbar helg förövrigt, i fredags for jag och Ida ut till hennes stuga. Oj vad jag tycker om det stället, och det är verkligen en av få platser som liksom bara har massor av underbara minnen och inte ett enda negativt. Kastas tillbaks till sommaren12, 11, 10, 09, 08 när jag är där haha :') Så där hängde vi, bara pratade om allt och käkade massa gott. Sjukt härligt! Åt frukost ute på bryggan i solen också, sen for vi in till stan igen. Har även hunnit med att kolla på fotboll med Ida, hänga ute i solen med Celinda, Lovisa, Hanna och Maria + en sväng till stugan igår. Sommarkänslor alltså. Nu ska jag fortsätta chilla ute på terassen, ikväll blir det bilteori igen.. Menmen, om en vecka har vi påbörjat resan till Rhodos!! Ska bli så sjukt roligt.
 
Avslutar med lite bilder från helgen, sista är Marias!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0