TISDAG

Hallå. Får börja festa oftare, då statistiken alltid skjuter i höjden dagen efter, haha. Inte ska man väl klaga på det inte. Annars då. Helt bra start på veckan. Sjukt rolig dans igår, massa floorwork igen, vilket ledde till att jag helst inte rör mig alls idag. Har så ont!! 
Förövrigt funderar jag för fullt på kursval osv just nu. På tal om det, vet ni vad jag tänker skriva i realen? Geografi. Hahahah folk tror jag är sjuk i huvudet, men är typ det enda ämnet som inte är så jävla flummigt!! Okej, inte det enda men det är det enda jag verkligen gillar. Så de va de de. Just nu sitter jag hemma och har ont i huvudet och borde plugga spanska. Har dans senare och ber att jag ska känna mig piggare tills dess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0