Käk, uppvisning och utgång

 
Hej! Alltså jag är inte den som tar matbilder, tvärtom har jag varit ganska starkt emot det haha men igår åt jag fan världens instagramfrukost!! Oj vad fin den var. Så det måste jag ta kort på. Och sen har jag en så himla fin kopp som jag fått i present också, så den måste jag också fota.  Kul förövrigt att jag nu inlett två inlägg i rad med "jag är ju egentligen inte den som..."
Annars så har min helg börjat bra. Igår blev det dock en hel del stress innan jag kunde ta helg. Skyller allt på den förbannade stilanalysen. Tycker faktiskt det är jättekonstigt att man får en lektion på sig att skriva den och sen måste den in 4 samma dag? De som har full dag, hur fan går det för dem då vavava?! Aja, jag hann i alla fall. Sen var det genrep med Dunder i Baltichallen som gällde och efter det blev det pizza, ost och kex, glass och läsk och allt fan man nu kan äta, med min finis. :) Alltså oj vad han är bra. 
Idag har jag uppträtt på Ålandsmässan, var riktigt roligt som vanligt! Sen promenerade jag hem via stan och nu sitter jag och taggar lite. Ikväll blir det Arkendebut! Vet absolut inte vad jag ska förvänta mig men tänker ha kul oavsett vad!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0