Går inte att sammanfatta detta inlägg i en rubrik

Tjo!
Igår gick jag med tunga steg och sorg i hjärtat mot Sjömans klockan 8 på morgonen, i tron om att de närmaste 75 minuterna skulle gå åt till att spela handboll. Blev därför sjukt lycklig när salen var dubbelbokad och vi fick gymma fritt på Avancia istället! Är ju verkligen inte den som gymmar allt för ofta (läs: någonsin) men detta var faktiskt helt skönt! Resten av dagen var också bra, var på så skumt bra humör! Efter skolan var jag till stan och fixade med bankmedlemsskapsgrejer och annat vuxet, kände mig cool. På kvällen var det folkhälsandans och åmi-dans. Ungarna på folkhälsan är så söta så jag skulle kunna adoptera dem allihop. 
Idag har inte varit lika bra, men helt okej ändå. Det som förstörde var att jag drabbades av världens jävla huvudvärk. Lyckligtvis gick den över efter lite burana, så jag kunde fara på dagens danspass. Vi har för tillfället en vikarie som gått på Balettakademien, snacka om att man blir sugen på att gå där (om nu hennes övningar är tagna därifrån haha). Idag körde vi lite "floorwork", alltså en massa kullerbyttor och kastande-av-kroppar-ner-på-marken-övningar haha. Var riktigt nice när man till slut fått nåt slags flow i det hela, haha. 
Ikväll har jag stressat sönder över att det där med sommarjobb mitt i allt sket sig -> 18-åring utan jobb, och dessutom utan körkort. Åtgärdade jag det? JAMEN OM JAG GJORDE!! Anmält mig till Jahréns och mailat eventuella arbetsgivare. Såja Malin, nu ska jag titta på OC. Ha det så braaaaa

Kommentarer
Postat av: ella

har ni haft linda eller? :)

Svar: japp! :D
Malin

2013-03-17 @ 01:15:33
URL: http://ellaenqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0