70-tal

Inledde kvällen hos Frida W tillsammans med henne, Ebba och lite senare Lollo också. Hade sjukt trevligt och nån gång efter 12 styrde vi stegen mot Arken, jag med största peppen i Finland tror jag. Dansade och hoppade runt till stängning och hade verkligen sjukt roligt! Efter lite käk och taxiväntande med Viktor tog jag mig till slut hem till Micke, där jag låg och trodde jag skulle svimma av kyla i typ en halvtimme innan jag kunde somna. Idag har jag mått ganska skit men dagen räddades av världens bästa champagnebrunch som finaste födelsedagsbarnet Celinda bjöd på! Sjukt gott!!! Spenderade halva dagen där, låg mest hopkrupen i en fåtölj och gapskrattade. Trött. 
Nu har jag lyckats ta mig hem, duscha OCH plugga så känner fan att inget mer behöver utföras av mig idag. Ligger här helt utslagen i sängen och väntar på Micke så vi kan glo på film eller nåt. Blir prima det. Sen ska jag kämpa mig igenom sista jobbiga veckan detta läsår, nästa period blir himmelriket!
 
 


Fick ääääntligen ta bild i arken-spegeln ♥♥♥


Himmelrike


Denna bild på Frida beskriver bara allting så fantastiskt bra. Mer behöver inte sägas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0