18

Hej!! Igår fyllde jag 18 år, vilket ju faktiskt kändes som nåt lite utöver det vanliga. Så sjukt, hela dagen kändes bara overklig. Har haft lite ångest över att jag inte fått fylla år på lördagen eller åtminstone söndagen, utan på en MÅNDAG av alla dagar haha. Ångrade mig dock till slut sen och insåg att det var rätt nice det med då jag blev påmind om hur mycket fina människor jag har runt mig. Alla var så gulliga i skolan så är fortfarande helt glad haha. Hade en håltimme också som jag tillbringade med Ida, fin så tusans är den där tjejen. 
Resten av dagen (eller kvällen) gick åt till släktkalas och sånt, och avslutningsvis mys med min favoritkille. Är alltså riktigt nöjd med min födelsedag. 
Idag var ju lite tråkigare haha. Inte alls min dag alltså, förstår inte ens varför. Usch, bara jobbigt. Ikväll ska jag dansa i alla fall, längtar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0