Sommardagar

Hej!! Sen senast har mitt hjärta fyllt 18, jag har firat midsommar på Kökar, kört en massa bil, jobbat, firat fina Emelies 20-årsdag, hängt i Järsö med Ida, dansat, varit med Saine och fått teoriprovet avklarat! 
Midsommar var nog.. ja, vad var det riktigt. Var så sjukt härligt i början, var bara glad och hade så kul med några underbara vänner. Mot slutet av natten blev det dock riktigt jävla miserabelt, som alltid när man får för sig att festa i skärgården haha. Tog mig hem och fick till slut slänga mig sängen vid 11 på midsommardagsmorgonen i alla fall. 
Imorgon är jag ledig, helt stört skönt. Är så slut. Jobbar inte särskilt många timmar men de timmarna jag väl jobbar, DÅ FAN JOBBAR MAN. Haha helt svettigt typ. Och så dans hela tiden. Snart är det uppvisning nämligen!! Ska bli så jäkla roligt! 
Nu ska jag ladda upp massa bilder från senaste tiden också hehe som vanligt


Middag på Mickes stuga för att fira hans 18-årsdag, så myyys


MIDSOMMAR (haha Saine, Lollo och Isac syns flitigt i bilderna men har så många fina på dom hehi)






 
Järsö med Ida, typ första gången jag gör nåt riktigt somrigt i år nej men nästan

MIKE TOG KÖRKORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0