Försenat inlägg

Detta skulle ha publicerats för några dagar sen, kommer nytt inlägg om senaste tiden snart också!!
 
Hej! Har jobbat en hel del sen senast. Skönt att det äntligen blivit lite högsäsong eftersom det nu börjar komma ordentligt med turister -> massa rum att städa på hotellet -> långa arbetsdagar -> pengar till mig. Hehe. Jobbigt är det ju dock, skulle gärna ta lite semester snart.
Senaste veckan har jag även hängt på Garden en hel del, varit med fina vänner och sådär. I lördags bjöd Celinda på verandahäng och middag för ett gäng tjejer, var en sjukt härlig kväll! Eftersom det var lördag slutade kvällen på Arken. Som vanligt, kan man ju börja säga, ska det festas på helgerna ja. Och som vanligt var det jobb dagen efter. Ni vet inte hur mycket jag har förbannat den krogen då jag cyklat till jobbet efter 3 timmars sömn haha. Men var jäkligt roligt ändå, så tackar för den kvällen! Har även haft lite ledigt, passade på och for ut till stugan. Älskar det stället! 
Förövrigt är jag snart klar med allt som har med körkortstagande att göra. Denna vecka kör jag mina sista lektioner och om ca 2 veckor är det uppkörning!!!!! Trodde aldrig jag skulle kunna uttala orden "jag kan få en bil att ta sig genom trafiken." Men ja, mirakel sker ju lite nu och då. 


Gulligaste kusinbarnet på besök!


Hittade lite fina klippor med Mike


Drog en liten "afterwork" bestående av Hesburger med Ebba haha, följt av strandhäng!


Chillade på lotsberget med finis


Middag hos Celinda

 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0