1/7-2013

Tjo! Har haft en himla härlig helg. I fredags dansade jag med min fina grupp och sen myste jag med Micke. Lördagen spenderades på lite olika ställen, var och hälsade på mormor och morfar och for senare ut till deras stuga, älskar att vara där. Tar alla chanser jag får att ta det lugnt, måste på nåt sätt få hinna ikapp mig själv kan man säga. Känns som att jag har sprungit hela vintern och våren och ja, nu måste jag stanna till lite om jag inte vill få ännu seriösare stressproblem än jag redan har, hehe.
Hur som helst, på lördagkvällen hängde jag med Celinda och hennes kusin och senare även Saine, Frida och Amanda. Kvällen avslutades med utgång, hade riktigt roligt! Mindre kul var det att somna 5 och fara upp på jobb nästa dag. Varför kan jag inte bara lägga av med den där kombon av fest och jobb.
Efter jobbet for jag ut till Idas stuga och hängde där resten av kvällen med ett skönt gäng, var så jäkla somrigt och härligt!
Idag var det jobb igen som gällde, usch. Har i alla fall världens roligaste kollegor haha. 
Ikväll var det bara dans hela kvällen, uppvisningen närmar sig!! Wohoho
 
Här kommer ite bilder från olika delar av helgen, en av dem tog jag från Ida hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0