Veckan

Har försökt och försökt skriva men blir inte riktigt till nåt. Hursomhelst så har min vecka gått ut på att dö av tristess i skolan (aldrig varit såhär skoltrött), spendera kvällarna vid sidan av danssalen för att titta på (inte blir jag frisk heller) och vara extremt frusterad över båda. Hatar främst att missa dans, verkligen, får psykbryt av det. Men ska nog bli bra snart, nästa vecka drar ju allt igång eftersom både provperioden börjar och ryssarna anländer. HJÄLP. Nånting nice i allt detta är i alla fall att inatt sov jag och Micke nästan 10 timmar, vilket jag aldrig nånsin lyckas göra typ, så det var helt underbart. Har varit på lite dans idag med, som jag dock fortfarande inte riktigt kunde anstränga mig i. Tog en liten sväng hem via hamnen, är så sjukt vackert ute så brydde mig inte om halvt förfrusna ben och illröda öron haha. Ikväll blir det nog nåt i stil med bastu, godis och en jäkla massa Vänner-avsnitt med hjärtat.
Förresten så räddades typ hela min vecka av faktumet att Bershka (världens bästa klädaffär) tydligen finns på Gran Canaria?!?!?!??! Haha underbart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0