060113

Hade en riktigt kul kväll iförrgår, så stort tack (och grattis) till Sara och Cajsa!! Dansade, försökte lära mig fakespotta (haha), dansade lite till, käkade lite till och gick runt och var antagligen jävligt flummig. Avslutade kvällen hos Darnemo men var så trött och hungrig så bestämde mig för att fara hem vid halv 4. Börjar nog bli lite gammal och gaggig. Igår mådde jag prima, så sjukt tacksam för det haha. Gjorde inte mycket alls förutom att dra långpromenad på kanske 1 och 1/2 timme, helt sjukt. Idag är det sista dagen på lovet och i och med det även dagen då MIN ÄLSKADE POJKVÄN KOMMER HEM, jag längtar så jag dör. 
Fick inga bilder alls från den roliga förfesten hemma hos Ida men lyckades dra upp mobilen en stund på Frideborg i alla fall så här är lite bilder därifrån
 
 
Sista är Isacs bild! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0