Cause without you this place looks like London, it rains everyday

Kom hem 
 
Hej! Kör två inlägg i rad såhär. Har, förutom det jag vill poängtera med min rubrik, varit en bra dag idag. Vaknade upp imorse och kände att NU måste nåt fan göras. Började med att storstäda hela rummet. Gick dock inte så jävla lysande då jag lyckades välta ut ett vattenglas över alla sladdar och osv.. Lyckligtvis var ingen ikopplad haha. Fick lite smådamp efter det så då gick jag ner till löpbandet och sprang i över en timme. Haha, helt sjukt, trodde ALDRIG jag skulle göra nåt sånt. Eller ORKA nåt sånt. Skönt så tusan var det efteråt i alla fall, hann även med att dra en dansstretch, promenad med brorsan och lååång dusch. Nu ligger jag här i min nybäddade säng och kollar lite serier osv, skönt så tusan. Ska hämta lite (läs: mycket) godis och fortsätta med det nu, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0