ångest

Var väl den enda på ön som inte hade söndagsångest igår, enbart för att jag trodde jag skulle få vara med Micke igen på kvällen. Well, givetvis blev flyget försenat, bagaget likaså och färjan missad. Trodde jag skulle bli tvungen att kasta mig i snön eller nåt för att lindra ångesten som uppstod DÅ. Haha. Idag ska jag i alla fall få träffa honom igen, så lycklig :)))) Skolan är ju det trögaste jag varit med om förövrigt, tackar gud att jag har håltimme nu i alla fall. Och ikväll är det massa dans igen. Den här veckan kommer bli jävlig. I helgen när vi äntligen har tid tänker jag pussa ihjäl Micke. Men nu orkar jag så INTE Med detta, jag har måndagsångest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0