Pepp

HEJ! Alltså jag är nog vårmänniskornas vårmänniska, inte bara för att jag fyller år då, utan också för att mitt humör tydligen är helt totalt styrt av årstiden ute. Okej, de flesta andra har väl känt likadant idag gissar jag, hehe. Hur som helst så var det ju helt uuuunderbart med lite solsken och snöfria trottoarer, kände världens livspepp. Länge sen jag kände så här hemma på holmen. Efter skolan for jag på dans, gick helt bra. Blir glad av att vara där. Blir glad av det mesta idag, haha. Nu har jag just mailat spanjoren jag ska bo hos, far ju fan till Madrid om en månad typ!! 0 % uppfattning om det japp men blir nog kul. Ska strax iväg på danspass nummer 2, kan gå lite hur som helst det men hoppas att min överdrivna energi håller i sig lite till ännu!! 
 
ett år gammal, ifall nån skulle vilja veta tidpunkt för bildtagandet heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0