Fotboll, ny period och ont i benen

Min dag har bestått av massa nya kurser, inledde dock fotboll vilket mest kan beskrivas som miserabelt från min sida. 1. Jag tycker inte om bollsporter. 2. Jag är fantastiskt dålig på bollsporter. 3. Jag tycker verkligen inte om bollsporter. Förövrigt är ju den här perioden skit helt allmänt också, men men. Efter sista timmen hade vi lite karonkamöte med parodigruppen, blir nog kul det där! Nu har jag käkat middag, packat och panikkoreograferat lite, ska strax till Folkhälsan och dansa med ungarna och sen på ÅMI-dans. Har så förbannat ont i benen efter i måndags, fattar verkligen inte. Kanske beror på att vi drog upp stretchnivån ca 3840 steg men, hehe. Inte får man väl träningsvärk av att stretcha?! 
 
 
Lite olika bilder från olika tillfällen, den översta är Annette Hagströms! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0