Julafton

God jul på er!! Som vanligt är det sjukt overkligt att dagen redan är här, men gör faktiskt inte så mycket alls det, då allt känns så sjukt mysigt.
Har haft en jäkligt stressig vecka med skola, jobb nästan varje dag, dans och dansgala. Dansgalan var helt underbar, det var faktiskt riktigt, riktigt, extra härligt i år!! Behöver verkligen det där i mitt liv, det gör mig så otroligt lycklig. Åh. Tack till alla som var och tittade!!
Julfest var det i fredags också, helt galet roligt, kunde inte sluta skratta. Var så klockrent, och musiken var så fin och ja, allt var grymt. Resten av kvällen var också riktigt bra, med häng hos Ida och sen utgång. På grund av jobb (just ja, skulle ju berätta var jag jobbade! Rosenblads är där jag hållit till, tycker om det riktigt mycket) har jag mest tagit det lugnt resten av min lediga tid dom här senaste dagarna innan jul. Fixat presenter och julgodis och julmyst.Är så otroligt glad över att ha lov, ska verkligen ta det så jäkla lugnt som det bara går. Nu ska jag skriva lite julrim, sen blir det enligt traditionen en tur till stan och lyssna på pappa som sjunger, sen gröt, Kalle Anka och julmiddag med släkt, riktigt standard. Men åh så mysigt. Ha en superfin jualfton nu alla!!
 
Här kommer lite bilder jag lyckats ta från senaste också, förutom dansbilden som Lasse Karlsson står för!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0