Update från Spanien

Hej!! Har lyckligtvis wifi här "hemma" i Leganés och har för en gångs skull en längre ledig stund så tänkte passa på att uppdatera lite härifrån Spanien! Kan ju säga som så att engelskakunskaperna här inte riktigt är så lysande, så majoriteten av allt jag säger får gå på spanska. Som jag läst i mindre än två år. Heh, men går ändå förvånansvärt bra!! Eller ja okej, om jag vore en äkta spanjor och kunde höra mig själv när jag pratar nu skulle jag antagligen gråta hahah men äh, är kul att lära sig! Har hittills varit in till centrala Madrid två gånger, sett "måste ses-platserna" och gjort "måste göras-sakerna", t.ex äta nån slags baguett med friterad bläckfisk.. aja, och även hängt i deras skola samt varit till Toledo. Var skitfint där men nu är mina fötter och ben helt döda efter att ha gått hela dagen. Stekhett är det också, men det ska man ju inte klaga på!! Är glad över att äntligen ha fått uppleva "riktiga" Spanien efter 10 semesterresor till Kanarieöarna, Madrid är dessutom jäkligt vackert. Nu ska jag duscha och sen försöka lösa problemet som är att jag är ashungrig nu och middagen serveras om ca 4 timmar..... Haha, ha det bra hörni!! Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0