Underbara helg

Hej! Haft en helt bra vecka. Är mest bara lycklig över att jag har fått en massa orosgrejer överstökade, t.ex 10-minuters engelskapresentation och uppvisning med Folkhälsandansen. Det sistnämna hade jag dock ingen orsak att vara nervös över visade det sig, för jäklar vad ungarna var duktiga! :') Blir helt varm i hjärtat, kommer sakna dem nu. Vad mer då.. igår hade jag och Celinda balett med klassen på gympan, hahah jag älskar 2D! Gårdagskvällen bestod av jättegod middag, prommis till Esso (hehe) massa gott, film och mys med Micke, oj vad jag tycker om såna kvällar /tofflan. Imorse (rättelse: inatt..) måste dock Micke upp vid lite över 4 för att fara iväg på bortamatch, herregud.. jag hade tur och fick sova vidare i alla fall. Idag har jag promenerat en sträcka som kändes som 78 mil typ haha, men skönt var det, sen har jag mest chillat i solen på terassen. Vilket resluterade i att jag nu ser lite ut som en hummer. Haha, nej men jo, ikväll blir det utgång! 
Ha en fin lördag nu så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0