Sunday

Hej! Hade så jävla roligt igår! Tillbringade natten på Arken med massa fina vänner, dansade och dansade och dansade halva natten. Känns som att jag behövde en sån kväll också, bara släppa allt och inte tänka. Vaknade bredvid min andra halva imorse men måste gå upp direkt för att fara iväg på dansgenrepx2. Var dock inte så farligt trött eller sliten faktiskt, så gick bra. Skönt att öva utomhus också! Nu ska jag bara chilla på dagen, Micke kommer hit snart också. Ikväll är det dock 3-4 timmar åmidans som gäller. Jo jag tycker om att dansa.. men nu.. JAG ORKAR INTE!! Men men, vad gör man inte för att dansgalan ska bli bra. Är ju förfan bara en och en halv vecka kvar!!! Dördördör. Okej ha det fint nu, hejdå!
 
Oj vad jag tycker om honom
(Cajsas bild) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0