Måndag

Tjo! Hade det sjukt mysigt i Kimito och var jätteroligt att få träffa alla Mickes släktingar :') Kom hem med Grace inatt, pluggade matte största delen av båtfärden. Finns inget värre än tiden innan ett matteprov hahah får fel i huvudet varenda gång. Har spenderat även idag med matten, fyfan.. Hann i alla fall hälsa på morfar på Trobergshemmet också♥ Ikväll var jag ut till min morbror för att käka middag. Tänkte plugga på morgondagens prov men blev mest en massa lekande och busande med småttingarna Adrian och Kasper igen. Haha, mina små gullen.
Nu tänkte jag glo lite OC, ha det fint!
 
En av mitt livs roligare messkonversationer, bara för att Celinda och jag har utvecklat nån slags.. emoji-matematikhumor (grundad på vår lärares fantastiska uttalanden)

Kommentarer
Postat av: celinda

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, kan seriöst inte sluta skratta

2013-04-02 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0