HEMMA IGEN

HEJ!!!! Jag har överlevt det som jag gått och fruktat i veckor. Haha, är alltså hemma från Spanien. Nu när jag tänker tillbaks i efterhand saknar jag det dock faktiskt! Trodde inte det, men trots allt hade jag riktigt roligt!! Självklart kom det ju sämre stunder också, som när man tröttnade på att vara uppmärksam till 100 dygnet runt (pratade som sagt nästan bara spanska med spanjorerna), inte hade ätit nåt vettigt på alldeles för länge och samtidigt gått alldeles för många kilometer. Men min spanjor var underbar, jag reste med ett sjukt härligt gäng, Madrid var vackert och vädret var helt oslagbart. 30 grader och sol hela veckan,herremingud. Var roligt att få se annat än bara turistspanien också, deras mat, skola, hem osv. Och gud vad många roliga minnen jag har med mig hem. Ska ladda upp massa bilder nån gång. Just nu hinner jag inte, har knappt kunnat chilla alls sen jag kom hem nästan. Dansgalan närmar sig vilket betyder träningträningträning, en veckas missat skolarbete måste tas igen och imorgon är det avslutning på Folkhälsan. Osvosvosv. Men det går helt okej ändå. Önskar bara jag kunde sluta ligga och hosta på nätterna. Lyckligtvis får jag ändå ha världens finaste bredvid mig igen nu när jag är hemma, så det är helt underbart. 
Nu måste jag fixa på skolgrejer igen, ha det bra hörni!
 
Här är två av Melinas härliga bilder från Madrid än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0