Glad

Tjo! Idag är allting sjukt bra. Folk brukar kunna säga "livet är så bra just nu", men det kan inte riktigt jag. För mig är det mer, dag för dag. En dag är skit, utan någon större anledning men i alla fall, och nästa dag är grym. Och idag är en sån där extra grym dag. Den innehöll bl.a textkompetensprov som jag fasat för så mycket men som faktiskt inte var så hemskt, nån timmes solande och snack med Celinda och Frida, ytterst lite matte och en sväng till min febriga stackars pojkvän. Det är nog det enda riktigt negativa med idag, att Micke är sjuk. Försökte få honom att må bra han med, med hjälp av glass och godis. Haha. 
Nu ska jag sätta mig ute i solen igen, kan inte sluta älska vädret. Är väl våren som gör mig såhär lycklig idag. Bara ler åt allt. Vill dansa. Känner jag mig nykär fast jag hängt med Micke i över ett år. Haha, blir sjukt töntig av det här helt enkelt!!!
Senare ikväll är det dans med kidzen på Folkhälsan och sen ÅMIdans som gäller.
Längtar till helgen också, då blir det 18-årsfirande, utgång och 0% pluggande.
FAN VAD SHYYSST
 
ps. Pappa åkte just till Mallorca. Måste säga att det ändå slog allt det ovannämnda
 
Såhär känner jag mig typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0