España

Tjo! Tänkte bara meddela att jag lämnar landet imorn haha, är alltså dags för Spanienutbyte! Kommer bo hos en spansk familj i Leganés, en förstad till Madrid, i en vecka. Där ska vi hälsa på i deras skola (kul att hålla föredrag på engelska för dem, kommer svimma), fara in till Madrid, se Toledo (Gamla stan typ), shoppa, snacka spanska (heh ja jo) och förhoppningsvis få lite sol! Verkar faktiskt som att det kommer bli rätt varmt, men får se sen. 
Så imorgon bitti far vi, mellanlandar i London dessutom så resan tar hela dagen. 
Jag är skitnervös.
Okej men nu ska jag ta mig samman, packa klart och hänga med min finis ♥
Ha en så bra vecka nu så hörs vi nästa helg!!
 
Försöker peppa mig själv med 3 bilder från språkresan till England, var ju faktiskt jäkligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0