Lost but now I'm found

Tja! Går omrking med feber som kommer och går, och en smärta överallt som gör likadant. Jättejättejjjättetrött på det nu. Har i alla fall varit i skolan alla dagar, för givetvis är det muntligt prov/prov/hörförståelse/redovisning osv typ varenda dag denna vecka. Hade bara en lektion idag i alla fall, resten av dagen spenderades med att jobba på kvällens danslektion, kolla DH och vara med Micke. Tur att jag har honom, som får en att bli som gladast när man egentligen mår som värst. :') Ikväll har jag varit danstränare, ganska svårt att hålla peppen när man själv vill typ lipa och gå och lägga sig men tog mig igenom det i alla fall, härliga ungar så. Nu ska jag plugga finska, fortsätta kolla DH och önska att jag får sova inatt utan att må så jäkla dåligt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är som himla söta tillsammans! :')

Svar: Nåmeen, vad glad jag blir att höra det! :D Tack så mycket! :)
Malin

2012-09-23 @ 10:15:26
URL: http://eap.blogg.se
Postat av: Tonja

Aw va ni e fina tsm!! :D
Sjuukt glad för din skull Malin! :)
En vacker å snäll tjej som dej förtjänar nått bra :D<3

Svar: Ååh vad glad jag blir, du är så söt du! :D tusen tack!! :) Och DETSAMMA verkligen Tonja! :D <3
Malin

2012-10-04 @ 09:15:57
URL: http://sindentonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0