Kaffe och värktabletter

är vad jag gått på senaste veckan. Haha lät ju lagom destruktivt. Men smärtan och tröttheten vägrar överge mig och börjar bli DUKTIGT trött på det nu. Är det inte huvudet är det magen, sen går det över till ryggen, för att också stråla ut i benen lite. + Nacken hela tiden. Yes. Hur som helst, idag vaknade jag upp bredvid mitt gulle, blev hos honom någon timme till. Käkade pizza och låg i soffan och mådde dåligt. Resten av dagen har jag pluggat, är mycket nu. Nååååågot stressad. Men borde väl vant mig, blir ju ALLTID, och jag menar ALLTID, sjuk när jag inte har tid att vara det. Aja, så nu ska jag dricka havtornssaft och sova i tid så jag kanske har tur och mår bra imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Usch usch! Krya på dig!! :)

Svar: Taack så mycket fina du, det ska jag!! :)
Malin

2012-09-17 @ 13:28:41
URL: http://ronjaselander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0