It's like rain falling down, drops of pain hit the ground

Orsaken till tystnaden här på bloggen sen onsdagen förra veckan är att jag tror jag har genomlidit helvetet sen dess. Körtelfeber. Illamående som gör att man måste slänga sig ut ur bilen, feber som kommer och går hela tiden, känslan av att 9-10 värktabletter i dygnet är för lite för att dämpa den sinnessjuka smärtan. Har inte sovit ordentligt på en vecka och har haft enorma problem med att äta och dricka. FYFAN vilken jävla sjukdom. 
Nu känner jag i alla fall att jag ÄNTLIGEN är påväg åt rätt håll. Inte för att jag mår bra än, men är inte helt död i alla fall. Orkar ju blogga till och med! :) 
Det jobbiga nu är allt jag missat. 7 skoldagar (blir kanske mer) och mitt i provperioden. Haha, finner inga ord för detta.
Och det värsta av allt, dansen. Nu kommer jag inte få anstränga mig på minst en månad pga mjälten, och det förstör så mycket att jag vill gråta. Det är nu alla danser ska göras, platser ska sättas, för att inte tala om alla grymma möjligheter som dykt upp just denna höst. Åh nej alltså, jag måste fixa detta. Måste lära mig danserna och allt på nåt sätt. Utan att min mjälte spricker. Jävla fan.
Aja idag får jag i alla fall träffa världens finaste pojkvän igen, så det lyser upp en hel del. :)) Ska rycka upp mig nu, allt får bara ta och fixa sig helt enkelt. Sa ju trots allt att det var den här hösten jag skulle kämpa för dansen. Nu får jag kämpa på ett helt annat sätt än vad jag hade tänkt mig, men i slutändan kommer det vara värt det oavsett! 
 

 

Kommentarer
Postat av: emme

nä men fyyy! stackars dig! :( krya!! :) <3

Svar: Lite jäkligt jo, men läste att du också varit sjuk? :/ Usch! Hoppas du mår bättre!! Och taaack så mycket vännen! :) <3
Malin

2012-09-29 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0