It's alright to fail, as long as you never stop trying

Heeeeej! Underbar dag igår, workshopen med Ambra var en av de bästa jag varit på! Eller erkänner att jag i början stod och funderade på hur jag skulle gå till väga för att lyckas göra en enda sak rätt under de kommande 90 minuterna. SJUKT svårt och sjukt hög nivå, och inte blev det bättre av att det var hip hop, som man ju är sådär lagom rutinerad med... Men nånstans i mitten blev allt plötsligt bättre. Var så himla kul och Ambra var så sjukt uppmuntrande och inspirerande. Hon fick en att se saker helt annorlunda, inse vad som betyder mest och vad som egentligen är viktigast när man dansar. Det jag skrivit i  rubriken är också något jag blev sjukt inspirerad av från henne. 
Resten av dagen var också sjukt nice, så härliga dom där tjejerna!! Skrattat ihjäl mig och haft det himla bra. Shoppingen misslyckades rejält och mådde inte alltid så bra, men allt det andra väger upp mot det dåliga. 
TACK för denna resa alla som var inblandade!
 
 

Hahaha dör vad ful jag är, ska dansa överallt jo! Taras bilder är det! :)
 
Ericas/Lollos bild!
 
trötta fötter på bussen
 



 
 
De två sista bilderna är snodda från Emma, hoppas det också var okej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0