Sardinien

MEN HEJ!! Hinner verkligen aldrig blogga mer, helt sjukt. Aja, har i alla fall haft en helt knasunderbar vecka på Sardinien. Kändes sjukt välbehövligt att bara få spendera massa dagar under ett träd på stranden med en tidning och inte känna några krav över huvudtaget, ååh paradis. Hann även med att åka upp på en enorm klippa för att sedan klättra ner längs med bergsväggen på en trappa som ledde in i en sjukt stor och häftig grotta. Samma dag bilade vi även upp till Stintino, som helt klart är den bästa stranden jag varit på i mitt liv. Skrattade högt när jag såg vattnet bara för att jag blev så jävla lycklig haha!
Även om det också var helt underbart att komma hem och få pussa ihjäl min favorit igen så saknar jag Italien. Nu när period 2 dragit igång känns det redan som att man skulle behöva en vecka till där borta. Ska hur som helst ladda upp lite bilder när jag hinner, här är i alla fall några! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Francine

Åååh, vad härligt det ser ut!! Verkar som om du hade det riktigt underbart där borta :D

Svar: Hihi vad kul att höraaaa, TACK! :DD
Malin

2012-10-18 @ 21:32:33
URL: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0