Back on track

Tjo! Gårdagens dansträning var så sjukt rolig, herregud vad jag är glad att jag kan träna igen. Inser redan hur mycket bättre jag mår när jag får röra på mig, min aptit är tillbaks och jag blir tröttare på kvällarna. Att vara trött låter ju i och för sig inte nice haha men är faktiskt rätt skönt att känna att man vill gå och lägga sig och inte bara "eh, är klockan 7" när den är 12 typ. Och fyfan vad jag låter nyttig och hurtig nu. Låt er inte luras, käkade nyss en påse daim och en hög med chips. Träningsvärk så tusan har jag förövrigt med, lär ju dröja ett tag innan allt är återställt, för just nu känner jag mig helt sjukt svag haha. 
Idag har jag bara två lektioner. Efter skolan var vi några stycken och hälsade på gulleEva-Marie, stackarn har nyss fått ryggen opererad! Himla trevligt var det att fara dit i alla fall, fina tjejer det där.
Ikväll är det jobb på Folkhälsan och sen dans som vanligt. 
 
Eva-Maries bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0