Helgen

Tjena! Har haft en riktigt bra helg. I fredags var mys med min älskling och filmkollande som gällde. Såg Armageddon, gammal jo men så sjukt bra ändå. SJUKT bra!! Haha, grät som en dåre. 
I lördags lagade jag och Micke plättar till frukost, vilket börjar bli en lite oroväckande vana för oss. På kvällen for jag till en sjukt saknad vän, nämligen Ida! Spenderade kvällen hos henne och senare hos Martin med några, riktigt rolig kväll med allt från dansande till nån skum version av Sanning eller konsekvens haha. I söndags vart det mer film, Harry Potter med Micke först och sen Taken 2 med Ida och Pernilla. Grymt bra båda två! 
 
Som vanligt ska jag ha upp massa skitbilder jag tagit också (kul att minnas sen ju) så här är några från fredag-lördag
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0