Veckan som gått

Tjo! Sen jag skrev senast har jag hunnit med 4 timmars extra dansövning, mer dansande, ett akutenbesök, provpluggande (helt stört att jag börjat redan men nästa vecka innehåller så mycket dans att det inte skulle funka annars) förkylning, träff med saknade släktingar och lite häng med andra finisar. Ganska varierande sysselsättningar som ni hör haha. Just nu mår jag i alla fall prima, helg är det dessutom (om två lektioner i alla fall). Bara min hals kunde sluta vara så irriterad. Planerna för när skolan är slut är något i stil med pizza och mys med Micke, sämre kan man ha det!! Har klippt mig förresten, inte gjort det sen maj så det var väl dags. Mitt hår var så sjukt slitet så över 10 cm rök, men känns ändå skönt nu! Och sjukt annorlunda, hjälp. Är i alla fall tacksam till fina Janina som klippte. :)
Aja, ha en bra helg hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0