RVP

Tjo! Min halloween började bättre än den slutade men hade så himla kul de första timmarna så det väger upp mot slutet av natten. Stort tack (och GRATTIS!!) till fina Anna och alla andra härliga som var med! Började dagen idag med pizza och cola med Micke, fortsatte med att köpa glass för 8 euro, och ikväll har vi chips, dipp och godis som väntar. Precis som det ska vara! Just nu sitter jag hos Micke och tittar på fotboll med honom, Victor och Jona. Hänger väl med sådär lagom bra men United leder i alla fall!! Ska ladda upp lite Halloweenbilder imorgon om jag hinner! Blir en rätt full dag med både 4 timmar dans och lite sång (inför en dansshow wohohh), det jobbiga är att de är samtidigt. Men får ta och funka! Nu ska jag fortsätta kolla match haha, ha en bra lördag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0