LÖRDAG

Tjo! Har nog varit en helt bra vecka. I torsdags var jag sjukt övertrött så jag och Francine dog av skratt hela danslektionen, älskar såna träningar haha! Har även filmat en parodi på en skoreklam med Ida (haha, hälsaprojekt) vilket innebar mer garv.  
Annars så är jag inne i nån slags svacka med dansen, kan inte riktigt tro på mig själv. Och sen så tog jag ärligt talat ganska illa upp när jag fick höra hur folk i publiken betett sig under vår uppvisning i tisdags. Visst, man får tycka vad man vill, men jobbigt att höra att vissa klagat så öppet, speciellt när jag lagt ner så mycket tid och stress på att fixa ihop det. Aja, är i alla fall sjukt glad för det positiva vi möttes av också! 
Hur som helst. Denna helg chillar jag mest, igår fick jag prata med älskade, saknade Saine igen!! Helt underbart, är så konstigt att leva på som vanligt utan den man har hängt ihop med i 4 år. Sen hann också jag och Micke se på Liar liar. Roligaste filmen jag sett i hela mitt liv. Idag har jag och Hanna sprungit runt på stan. Var himla trevligt, trots att oplanerat mycket pengar spenderades. Imorgon ska jag träffa min kusin och sen dansa hela kvällen. Kämpakämpa nu, ska få upp både mitt självförtroende och min förintade kondition (jävla körtelfeber) tills alla uppvisningar i december!! Hoppas ni har en fin helg!
 

Kommentarer
Postat av: hedda

Du var sjukt duktig på uppvisningen, finns ingen som sagt något annat vad jag vet! :)

2012-11-12 @ 15:24:50
URL: http://hlindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0