Sjukt bra vecka, sjukt dålig dag

Tjena! Egentligen mår jag jävligt bra och mina dagar har innehållit positiva grejer osv, men nu har jag bara damp. Värdelös jävla skitdag idag alltså, sjukt. Haha, då har jag fått det sagt. Är fortfarande trött också, blev en jäkla sömnbrist i Rom, när vi for hem och dagarna efter. Sov en natts sömn under tre nätter tillsammans typ, känner mig död. Nu är det i alla fall ledigt en dag, och det är väldigt behövligt! Säger hon som nyss vart på resa.... Hehe. Ska i alla fall ut till Emelie och Fredric ikväll, fan vad fint!
Inser också hur underbar senaste veckan varit. Eller från förra söndagen typ. Världens bästa uppvisning, mer dans, Rom, osv, blir helt lycklig bara jag tänker på det. Vill leva om 5000 gånger.
Och vid eventuell förvirring kan jag ju upplysa om att jag kastar mynt i Fontana di trevi, så ni inte tror jag står och typ.. dansar eller nåt, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0