Första maj

Tjo! I söndags chillade jag på stugan, sjukt skönt, och igår var det skoldag för oss stackars gymnasister. Jävligt jobbig dag faktiskt. På kvällen skulle dock valborg firas! Började hos Pernilla, for vidare till Mange och hamnade sen ute på stan. Kallt.
Idag hade vi uppvisning på stan med dunder, herregud vad dåligt det gick för mig. Måste få ner kraven jag har på mig själv jo, men nu sket det sig verkligen.. Haha. Var dock så himla kul ändå, som vanligt! :)
Har även varit till Francine för att sy danskläder med henne och Ebba idag, fick en hel del gjort faktiskt! Trevligt var det också. :) Ikväll har jag pluggat och imorgon är det full dag, skjut mig.. Aja snart helg igen! Bara inget skiter sig så kan det bli den bästa på länge: MASSA DANS!

Lite valborgs- och 1a majbilder här
Idas bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0