Crap

Men neeeej.. Igår eftermiddag började jag sakta frysa mer och mer samtidigt som jag tappade all energi och aptit. Slutresultat? Feber. Åh, jag orkar inte vara sjuk igen. Tog i alla fall en tablett och vilade, och sedan gick jag över till Viktor för att plugga matte. När jag kom hem fick jag ny feberattack. Haft helt sjuka drömmar hela natten, bara drömt om MATTE typ, hahah. Imorse ville jag bara spy på allt som hade med matte att göra, men släpade mig iväg till skolan för att skriva det fruktade matteprovet i alla fall. De proven är verkligen de jobbigaste av alla ämnen, FYFAN. Dock gick det helt bra, galet nog!!
Nu ska jag plugga på morgondagens prov och försöka få i mig lite käk. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0