Provperioden kan dra åt något riktigt otrevligt ställe

Jag ångrar allt jag nånsin sagt om provperioder. Jag hatar dem, hatarhatarhatar. Är död av allt pluggande, och ändå har jag inte ens skrivit mitt första prov än, hahaha... Imorgon drar det dock igång, då har jag prov varje dag de kommande 6 skoldagarna. Så det är väl mest det jag ägnat senaste tiden åt. + Dans såklart. 5 timmar på dansskolan igår, dansade dock inte hela tiden, men vart duktigt slut ändå. Åh mitt självförtroende närmar sig botten igen och jag får damp. Ska dock rycka upp mig och kämpa vidare nu, SKA.
Skoldagarna är ju chill i alla fall, hade 45-minuters dag igår och två lektioner+5 km jogging idag.
Snart är det i alla fall påsk, och det kommer bli helt grymt tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0