VÅR ♥

Tjena! Mina senaste dagar har varit riktigt bra. Vintern är över, och det är känslan av att man vill ge livet en bitchslap också. Haha. Nu känns det mesta chill (förutom skolan!!), så det är ju sköönt. På kvällarna dansar jag och blir 3424 gånger gladare tack vare det (älskarälskarälskar) och igårkväll kom dessutom Viktor och Jacke förbi och överraskade mig med världens godaste cheescake, för att jag nyligen fyllde år! Askul att träffa dem igen. :)
Nu känner jag mig sjukt inspirerad (okej, jag förstår att ni snart spyr på min överpepp till allt) och vill bara iväg och dansa! Ska göra det precis strax, och sen blir jag där hela kvällen. Har förövrigt dans varje dag denna vecka, 7 av 7 dagar. Lite stört, men roligt ändå! Men nu måste jag fixa lite saker, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0