T R Ö T T

Tjena! Är helt sjuuukt slut. Har haft fullt upp i 11 timmar. Misstänker även att jag inte är helt frisk från influensan i Egypten än, denna vecka har jag varit tröttare än nånsin förut i hela mitt liv. Redo att somna när som helst på dygnet, ååh jag hatar det. Dansen går åt skogen och skit. Har hur som helst haft en superäcklig skoldag från 8-4, sedan hade vi karonkagenrep från 4-7. Är faktiskt glad nu att jag blev övertalad att vara med, för trots att det krävs mycket tålamod är det jäkligt roligt! Ser till och med fram emot imorn, haha! Först gäller det ju dock att ta sig igenom kladdkaronkan på dagen... Hjälp.
Aja, nu ska jag chilla vidare här! Hörs!
Nån vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0