Så glad så glad så glad

Tjo! Sista vanliga dagen i period 4 är över! Jag har överlevt helvetet! Min lättnad finner faktiskt inga gränser. Har dessutom haft en riktigt bra dag! Förutom imorse då jag satt utanför studiehandledarnas rum och valde kurser i typ en timme... Är dock nöjd nu, har två kurser mindre i skolan nästa år, tack vare att jag kommer gå dansinriktning. Blir så jäkla skönt! Har förövrigt premiärgråtit i Lussebyggnaden idag.. Haha, småfult. Men såg en dokumentär om Breivik och Utöya på samhällan och det var så sjukt jävla tragiskt att se.
Förövrigt har jag även, på något sjukt sätt, lyckats få mitt drömjobb till i sommar!! Måste dock hitta ett till tror jag, hehe. Men är sjukt glad över det i alla fall, är glad över det mesta nu alltså! :)
Aah, nu ska jag slänga mig i solstolen och vara lycklig över ett till faktum: det är fredag!
Blir så jäkla guld att byta ut schemat på övre bilden mot detta snart:

Kommentarer
Postat av: Ella

va för jobb? :)

2012-03-25 @ 00:49:17
Postat av: Malin

fattar inte hur det gick till, men lekledarjobbet! :)

2012-03-25 @ 12:26:38
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Ella

yey!! var och när?!?? :)

2012-03-25 @ 18:33:17
Postat av: Malin

Nabben, 9e juli och 2 veckor framåt!! :) fick du med? :DD var och när isf?! :D

2012-03-25 @ 21:26:38
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Ella

Det verkar som att vi blir arbetskamrater ;) :D :D hade såå kul förra året och det kommer bli ännu roligare nu :D

2012-03-25 @ 22:42:12
Postat av: Malin

AMEN JAAAAAA!! :D Fyfan vad roligt! :) Låter lovande det här! :DD

2012-03-25 @ 22:50:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0