GRATTIS

Idag är ingen vanlig dag, idag fyller nämligen underbara Celinda 17!
Det spelar ingen roll och man har panik över att man inte får fast kläderna inför en dansuppvisning, måste ha ett plåster eller lider av hjärtesorg och grovångest; Celinda finns alltid där för att hjälpa! Dessutom får hon mig att gång efter gång dö av skratt under de vidriga 3-timmars danspassen, delar min töntiga balettkärlek och är världsbäst på tonfisksallad!!
HOPPAS DU FÅR EN JÄTTEFIN DAG NU, GRATTIS! ♥
Skrattar så sjukt mycket åt detta klipp! Om nån av er inte känner mig, och undrar hur jag är: kolla då denna film så förstår ni. :) Aldrig sett en klockrenare imitation, ahhaha!

Kommentarer
Postat av: celinda

2012-03-19 @ 08:59:34
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: celinda

ALLTSÅ HUR KAN DU VARA SÅ UNDERBAR?!?! gulleeeeemanjaaaaaaa <3 älskar dig!

2012-03-19 @ 09:03:16
URL: http://celindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0