BRUNCH

Tjo! :) Imorse tvingade jag mig upp vid 10 för att fara på dans. Började med att falla pladask på mage ner i massa lera när jag kom ut. Länge sen jag varit så arg. :)) Så fick rusa in och byta jacka och cykla iväg med värkande knän och händer. Dansen var hur som helst helt nice. Efter det gick jag till stan med Ida och käkade på Timjan, tack gulle! Var helt sinnessjukt gott! Nu kom jag nyss hem, och ska strax iväg och käka igen haha! Med Emelie och Fredric + familj denna gång, blir prima det! Ikväll ska jag göra nåt kul, har jag bestämt. Vet bara inte vad. Menmen, det brukar lösa sig. :) Hoppas ni har en fin lördag!

störtstörtstöört gott

Kommentarer
Postat av: emme

ha jag varit me dig o ätit?? :S haha, snacka om att närminnet sviker nu... xD anyway, när blir det födelsedags kalas dååå?? :D :D

2012-03-11 @ 10:55:32
Postat av: Malin

HAHAHAH! Neeejdå inget fel på ditt minne, bara jag som trodde du skulle med och käka igår! :D var nämligen med pia, kecke och fredric och åt! :) Men hahaha jaaaa, det undrar jag med! :'D SNART hoppas jag :3

2012-03-11 @ 12:12:18
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

haha! jo förstod det xD haha, naaajs :)

2012-03-12 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0